Kahvi.org feedback: (1405 messages left so far!)

01:38 04.12.04Steve wrote:
 Awesome stuff... I'd really like to see a trance release tho... or at least post a link to a good free trance site.
 
10:14 04.10.04IllusioN wrote:
 i'm just addicted to kahvix's huge heaps of juicy electronica music in ogg format... thumbs up and just keep on releasing those damn good grooves...
 
09:07 04.07.04affluxion wrote:
 Net label electronica - free radio for free music - www.affluxion.com
 
03:37 04.07.04tuomas wrote:
 For Windows-users: get a free oggplayer on the net by searching and downloading a program called Foobar2000.Works fine.
 
19:35 03.25.04dj fraeck wrote:
 some of the best stuff i've heard. thank you kavhi!
 
04:32 03.24.04Das Muellen wrote:
 This free music is all just too ridiculously nice. Please sirs, can I have some more.
 
21:43 03.19.04Char wrote:
 Loads of god damn good music! Thanks!
 
00:46 03.12.04bod laap wrote:
 kittyhawk.. asking the artist for permission has been invented.
 
11:07 03.11.04kittyhawk wrote:
 It would be nice if there was some info about how we can use the music, a creative commons liscence, for instance. That way people who are making games or movies, for example, would know if they can use kahvi music in them. The music is perfect for those things IMO.
 
22:51 03.09.04skrimm wrote:
 lotta silly posts - back to the music
 
|<  <  108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122  >  >|
page: 121/142

Oneliner! (255 max, alpha only)
Nick:
Line:
Enter:       
15:48 7.12.16
hey: I love Kahvi!
16:07 5.12.16
Axel: Thank you for making this great music. Sometimes I'm gonna cry because of its beautifulness. Donation is on the way!
05:57 3.12.16
4T: No problem. Glad you liked!
10:35 1.12.16
Sheffield: Thanks for the new 4T release, 4T!
19:47 30.11.16
freddymilton: Hi folks! Yeah it's snowtime again!!
22:40 18.10.16
Nick: Bad Loop, the best IMHO
18:53 28.09.16
Dave: Realm & Faex Optim so good. Thanks
14:58 17.07.16
4T: Plenty of cinnamon ;)
02:06 14.07.16
IRregula: Happy Netlabel Day to kahvi.org! Don't forget about adding cinnamon to your coffee today.
02:12 7.07.16
Polaski: Long Live Kahvi
20:33 27.02.16
Bobe-On: Happy New Year Everyone! ^u^ (And you can control the snow with your cursor! So it is anthropogenic snow!)
09:22 25.12.15
Nick: Thanks again for another great annual VA release. Festive well wishes.
13:57 10.12.15
4T: You don't upload stuff. You submit tracks and then A&R sees if they are suitable to release. All releases are handpicked.
08:46 10.12.15
Simon: How do you upload stuff here?
07:55 10.12.15
Bobe-On: @adam_smith: Google Permaea. If an alternative is not arrived at on our own volition, this dystopia will undemocratically (as usual) create one for us.